Skip to content

Veelgestelde vragen

 Je hebt in principe tijd t.e.m. zondag 12:00 om te bestellen. Maar dan kunnen we misschien al van sommige gerechten uitverkocht zijn.
Best bestellen voor de zaterdag of vroeger lijkt ons dus aangeraden.

Op maandag(avond) komen onze wekelijkse nieuwe gerechtjes online. Van zondag naar maandag kun je dus een lege (of uitverkochte) webshop aantreffen op de website.

Indien de bestelling lager is dan 55 euro is er een leveringskost van 8 euro. 

Vanaf 55 euro is de levering gratis.

Op maandag starten onze leveringen vanaf 11u tot 22u. We doen ons best om je deze zo snel mogelijk te bezorgen maar hou rekening met een latere leveringstijd. We proberen dit op een zo een vlotte & efficiënte manier te doen. Afhankelijk van de route en de binnen gekomen bestellingen, kan een exact tijdstip dus moeilijk in te schatten zijn.

We vragen je om tijdens je bestelling mee te geven waar we de Foodbox veilig kunnen achterlaten bij afwezigheid. Misschien wel een lieve buur die deze in ontvangst wil nemen? Wanneer onze chauffeur voor een gesloten deur staat zal hij je bellen op het opgegeven telefoon nummer. Indien je dus niet 100% zeker bent dat je thuis zal zijn, kun je best de Foodbox op een andere locatie laten leveren. Een opmerkingen/notitie vakje kun je vinden in het winkelmandje. Een voorkeur van tijdstip of meerdere adressen opgeven kan helaas niet.

Indien we de Foodbox nergens veilig en koel kunnen achterlaten kan deze enkel nog afgehaald worden in de Zuidstraat 22 te Veurne (In Thé Box)

Onze maaltijden worden verpakt onder een beschermende en gesealde atmosfeer, waardoor deze meerdere dagen houdbaar zijn. Door dit geavanceerd verpakkingssysteem wordt de kwaliteit langer gegarandeerd en
kunnen de maaltijden tijdens de week navolgend op het leveringsweekend genuttigd
worden. Gegarandeerd een zorgeloos weekend! Koel bewaren blijft evenwel een absolute noodzaak.

Sommige maaltijden zijn(omwille van specifieke ingrediënten) iets minder lang houdbaar dus kijk zeker steeds het label of op het ticket.

Koude gerechten zoals salades blijven minder lang houdbaar dan warme, gesealde maaltijden. We maken ze daarom vers op de dag van de levering.
Bekijk dus altijd de houdbaarheidsdatum wanneer je ze in ontvangst neemt.

Al onze gerechten (uitgezonderd de koude gerechten!) kunnen ingevroren worden.
Let wel: invriezen kan afbreuk doen aan de kwaliteit van onze gerechten. Hierdoor kan er
vermindering van smaak zijn. Door de eerder langere houdbaarheid en het feit dat we elke week aan huis leveren, kun je dus perfect zonder invriezen van week tot week overbruggen.

Alle maaltijden (behalve koude gerechten zoals salades) kunnen
verwarmd worden in de microgolf (Vb. 3 minuten aan 1000 watt) of oven aan maximum 160 graden.
Let op: de potjes van vinaigrette of sausjes en kaas, zijn NIET bestemd om mee opgewarmd te worden!
Deze dus altijd eerst verwijderen! Gaatjes prikken in de seal, of een hoekje opentrekken voor je in de microgolf op gaat warmen helpt ook.
De Fit-pizza’s kunnen in de oven voor een 8 a 10 minuutjes aan 220 graden.

Doordat we werken met dagverse producten kan het voorvallen dat een product niet meer voorradig is en wij een alternatief moeten voorzien.
We proberen steeds zo duidelijk mogelijk de gerechten te omschrijven op onze webshop maar hou er rekening mee dat deze soms kunnen afwijken.

Indien er een foutje geslopen is in je bestelling raden we je aan om contact op te nemen met ons via info@fitandfresh.be. We contacteren je zo snel mogelijk om samen te zoeken naar een oplossing!

Al onze maaltijden worden individueel verpakt en zijn dus per persoon.

Sorry... We zijn uitverkocht.

Al onze gerechten voor deze week zijn uitverkocht. We zetten onze nieuwe gerechten telkens maandag namiddag op onze site.

Je kan vanaf maandag namiddag opnieuw bestellen!